Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 1. september 2010

Elsker å skru.....

Nei, det gjør jeg så vist ikke - men må man, så må man!
Endelig fikk vi stolene til kjøkkenøya i hus og det er Perlemor som er den mest tålmodige. Hun måtte brette opp ermene og sloss med Ikeas skruer og umbraco......


Dette var ingen sak, to enslige små stoler, ikke fikk jeg skruer til overs heller ;)


Da kunne "Ingolf" x 2 invitere på en god kopp te!
                                       


3 kommentarer:

  1. He, he, bra jobbet! Og kjempefine stoler! Har du vært på Ikea i Haparanda, eller??? Det er jo litt langt til nærmeste Ikea der du bor....

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fine stoler, til et stilig kjøkken!
    tusen takk for søt kommentar!

    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelig kjøkken og stilige stoler.
    Ønsker den en fin helg :o)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails