Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 30. august 2010

Sensommer-idyll

Vi har hatt en fantastisk helg på Reine. Strålende sol, vi har ladet batterier og er klare for en ny uke!
Jeg kom over dette smykke av et gammelt hus da vi gikk tur en dag - for en patina og sjarm:


Nå flytter vi hjem fra sjøhuset for i sommer, herretter blir det kun i helgene vi blir der. Jeg har litt maleprosjekt hjemme - et par hyller og et kleskap jeg skal fornye, forvandle fra provence-farget til hvitt.

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde! Ja, nå begynner høsten å komme, og det er tid for litt inneprosjekter:-) Kos deg med malingen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å ja, det huset ahdde sjarme!! Kos deg med helgeturene og prosjektene dine, klem fra Løten:-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails