Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 4. august 2010

Blått i blått......

Hva sier dette bildet da, jeg mener bortsett fra at blåbær er deeeilig og inneholder mengder av antioksydanter? Ordet begynner på H og fortsetter med øst - hva får vi da? HØST....


Det beste er at jeg fant bærene bare 20 m fra sjøhuset, jeg rørte dem med sukker og vaniljesukker og serverte dem med rømme ved siden av nystekte, varme pannekaker. Det var ubeskrivelig godt - "nærmere nattur`n går det lissom itte an å kåmmå". Blåbærmuffins neste....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails