Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 6. august 2010

Gone shopping......

Selv om vi bare er i begynnelsen av august er jeg tydeligvis så smått begynt å tenke julegaver. Da jeg var på ferieshopping falt jeg for denne søte duppeditten til å henge på døren. Jeg trengte ikke lang tid på å bestemme hvem som skal få denne.....


Navnet begynner på M, hun elsker shopping og har en liten hund...Nå har jeg kanskje sagt litt for mye, kanskje jeg beholder den selv, men jeg shopper da aldri!?

1 kommentar:

  1. Hei snupp! Jeg har ikke hund og er ikke så kin på shopping...så det er nok ikke meg...hihi...
    Kommer innom deg for å høre hvilken kategori du vil under på Bloggedamer40+, klem, M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails