Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 5. august 2010

Live the life you have imagined ♥

Da jeg så dette skiltet i butikkvinduet til "Ho Milla" i Henningsvær måtte jeg bare løpe og kjøpe!
Det snakket jo direkte til meg!


De fleste av oss drømmer om det Gode Liv og hva som er det gode liv er forskjellig fra den ene til den andre. Akkurat nå drømmer jeg avsindig etter sol og sommer, jeg ønsker meg et lite paradis i et land (les Portugal) der vinteren er mindre barsk og soldagene flere.....i mellomtiden gleder jeg meg over de små ting i hverdagen ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails