Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

lørdag 7. august 2010

Kos på loftet.......

Denne uken har jeg malt andre og siste strøk i taket på hemsen. Min snekkerflinke kjære har plassslaget disse to sengene, hver på 1.50 som blir soveplass til 4. Det er så stemningsfult og deilig å ligge her, har nemlig testet, (jeg måtte rømme hit en natt znorkenivået var som verst)....



Denne gardinen har jeg nærmest tatt patent på - har sydd slike til både bad og vaskerom. Nå er jeg på let etter et bord eller kommode jeg kan ha mellom sengene!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det ble. Ha en nydelig lørdag ♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    "Hummer og kanari" roll var en god idè!
    Den tar vi med!
    Kjempefint hos deg forresten,
    ha en fin kveld, klem, M

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails