Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 2. august 2010

En ny ferieuke venter :))))

Hei igjen, ja nå er vi kommet hjem fra 1 uke deilig seiling!

Været var egentlig det beste vi har hatt på lenge med mye sol og jeg fikk en hel del nye fregner på nesa, badet i isvannet har jeg også gjort, om enn ganske kort etterfulgt av en varm dusj på badeplattformen.....

Jeg har hørt så mye om Trollfjorden og nå fikk jeg sett den med egne øyne, den var bare vakker! Det er en sidearm av Rafsundet lengst øst i Lofoten på Austvågøy.





Trollfjorden er vel det reisemålet som flest turister i Lofoten besøker om sommeren, blandt annet er Hurtigruten innom her og da er det rimelig trangt for Trollfjorden er 2 km lang og bare 100 m bred ved innløpet. Omkranset av 500 m høye fjell som stuper rett ned i fjorden er det et mektig skue!


Til sist et bilde av Lille-Trollet vårt, Liza som trives best inni jakka til far!


Denne siste ferieuken har jeg store planer om maling, søm, strikk og turer med hundene. Jeg kommer også til å poste litt bilder om ting jeg har handlet i ferien...... :)

1 kommentar:

  1. Hvor henter du all energien fra Lillian? Du er jo kreativ til tusen i tillegg ;-)Flott side dette .

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails