Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 8. august 2010

En plass i solen :)

Eller skal jeg kanskje si - en plass i stolen? Solen har vært etterlengtet i Lofoten denne sommeren, men noen fine dager har vi hatt. I går var det spesielt deilig noe som kom som bestilt ettersom det var siste dag i ferien!
Jeg koste meg på trappen med et glass rosèvin.....


Da jeg gikk tur i fjæra fant jeg disse "skattene" som jeg laget et stilleben av - og sannelig sa ikke fantasien meg at det ble......... en seilbåt!?



Men hva med denne......er det noen som kan gjette hva dette skal bli???
Jeg har en idè........


3 kommentarer:

  1. Jeg klarer nok ikke å gisse hva den skal bli. Men jeg skal følge med slik at jeg før vite det. Her har jeg lett og lett etter blåbær i over en uke men finner kun noen tuster av blåbær ris igjen. Tror noen har vært der før meg.
    I dag skal jeg ta en annen vei og titte etter. Det hadde vært himla godt med blåbær pai og blåbær med melk og sukker...

    Ha en flott dag

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Strikkekjolen Min favoritt! som du har strikket den er super fin.
    Lurer på hvilken type garn og nr på farve du har brukt
    Har du strikket den i "SAFRAN"
    Dessverre uten blogg

    Hilsen fra Solveig

    SvarSlett
  3. Fin sitteplass . ... men ...tja ... hva skal det bli ? Tror jeg må følge med :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails