Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 27. august 2010

Tenk, allerede fredag....

Fredag! En uke går så fort!?
Vi har hatt 2 uker med strålende vær nå - og jammen er det ikke flott denne helga også! Hva skjer`a?

Jeg sitter på jobb nå - ute skinner sola fra klar himmel. Kl. 15 skal vi rett ombord i båten, kaste anker og sige saaakte vestover mot Reine......kjæresten, hundene og jeg med grillmat og hvitvin!



Ønsker en Riktig God Helg med denne sommerdrinken!

1 kommentar:

  1. mmm,så deilig den drikken så ut. Ha en strålende helg på Reine, Lillian. Gleder meg til vi skal treffes på mandag ;) Klem...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails