Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 24. august 2010

IKEAkjøkken ikke bare kjøkken.....

På sjøhuset har vi kjøkken fra IKEA. Jeg er veldig godt fornøyd, på hjemmefronten har vi italiensk heltre eik men jeg synes det er like, om ikke mer, sjarmerende med hvitt fra Ikea.


Jeg har fått fargekoden slik at jeg nå kan male siden på de skrogene som er synlige. Det er første gang jeg har kjøkken-øy og må si jeg synes det er veldig praktisk!

Vi valgte faktisk de samme skapene på badet - enkelt og greit. Dårlig fantasi kanskje - men det er praktisk og skaper helhet.



                                                    
På badet var det tegnet inn vaskemaskin men den har vi flyttet til boden. Det blir en vaskebod som blir ferdig i disse dager - bilder kommer senere....

2 kommentarer:

  1. Hei Lillian..
    Kjempekoselig kjøkken! Kan godt tenke meg at det er praktisk med den "øya" og den gir jo god arbeidsplass.

    Å bruke Ikea på badet er slettes ingen dum idè,
    Ikea sine produkter har pr i dag så god standard og til en lav pris at da er det jo bare å bytte det ut når du blir lei..
    Jeg synes det ble veldig greit ;))

    Ha en fin dag.
    KLem

    SvarSlett
  2. Hei. Ser du har fått fargekoden til kjøkkenet ditt, jeg har likedan kjøkken og ønsker å male der det er slitt. Husker du fargekoden ?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails