Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 22. august 2010

Fjelltur etter multer....

Lofoten viste seg fra sin beste side i går, knallblå himmel, vindstille og 18 grader.
Med min venninne Liv som lokalkjent bestemte vi oss for en fjelltur. Vi var faktisk ute i over 5 timer og hadde en fantastisk tur!
Med kaffe og nystekte boller ved tjernet ble vi enige om at vi ikke kunne ha det bedre.....multer fant vi også!



Da jeg kom hjem hadde min kjære vært på sjøen og kommet hjem med Kveite, eller Hellefisk som mange kaller den. I dag blir det derfor Kveite med rømme og agurksalat til middag og multekrem til dessert!      

3 kommentarer:

  1. Først fremst ogmå jeg berømme bloggen din.Du verden så flink og kreativ du er,Jeg blir kjempe inspirert av deg.Tusen takk for MUFINS oppskriften,jeg laget dem i dag de ble knall gode.

    Den hvite strikkejakken som du har på deg på bilde "Fin dag på stranden" Har du oppskrift på den.
    Lekker jakke som jeg kunne tenkt meg å strikket:)

    SvarSlett
  2. Så fin bloggen din er blitt med nye heading. Så heldig du har vært å funnet så mye multe. mulig det er jeg som bare ikke vet hvor jeg skal finne den. Klem fra meg...

    SvarSlett
  3. Hei Sol, tuuusen takk for ros! :)

    Strikketoppen jeg har på strandbildene har jeg nok ikke strikket selv men kjøpt for maaange år siden!

    Jeg synes foresten du burde tenke på å lage en blogg selv!?
    Det kan anbefales - det er en koselig hobby!

    Klem fra Lillian ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails