Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 13. september 2010

Mannfolkparkering ;)

I helgen har vi vært på årets kanskje siste overnattingstur med seilbåten. Heretter blir det vel mest dagsturer. Været i helgen var aldeles strålende, sol og varmt og vi hadde Henningsvær som første stopp. Her ligger en av yndlingsbutikkene mine, "DROPS" -  drømmer og damask.
DROPS har sin egen "Mannfolkparkering"...kjekt :)



Jeg kjøpte en av kransene som står under bordet, jeg kjøpte også dette hjertet. Det er Evy-Line som har laget det, jeg synes det er så søtt!? Duken det ligger på kjøpte jeg i Svolvær.


3 kommentarer:

  1. Nydelig krans og hjerte du har kjøpt.
    Mannfolkparkering,god ide, det synes jeg flere interiørbutikker skulle ha.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Hallo mamma :-) Fine bilder. Og det hjerte var veldig nydelig. Så ut som Sten syntes det var helt greit og være med på shopping. Der tror jeg t.o.m Bjørn ville blitt med, he he;-) Og kose deg forresten med de nye bøkene dine. Så veldig fin ut den interiørboken.
    Send tips sørover, klemelem:-)

    SvarSlett
  3. Hei jenta mi! Så koselig med kommentar fra deg da! Jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver og jeg synes det er gøy at du har begynt å slå inn på samme stil.
    Nå vet du hva du får i gaver heretter - interiørting :)))

    Masse klemmer tilbake fra mamma :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails