Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 13. januar 2011

♥ 2 år i dag ♥

Tenk hvor fort tiden går - i dag fyller familiens lille Prinsesse 2 år! Det blir bursdag med tema "prinsesse" - garantert. Den lille frøken er veldig bevisst på det ja! (tillatelse av mamman å poste bilde)

Jeg strikket et kjole/skjørt i en fin gråfarge...ikke smart :(
Selv om jeg kjøpte strømpebukse i fargerike striper og fin polo var det ikke nok.... Nå får jeg den tilbake og skal hekle på rosa/røde lommer og kanter.
De hegynner tidlig!? Ha en fin dag i dag snuppa mi, med mange gaver, selskap og morro ♥
Mange klemmer til deg og storebrødrene dine fra mormor som snart kommer på besøk ♥

2 kommentarer:

  1. Hei Lillian.
    For en skjønn , liten prinsesse ♥
    Ja , de begynner tidlig å vil bestemme hva de vil ha på seg.Veldig søtt når de er så små ;)
    Jeg var nemlig på shopping med fosterdatteren vår i går......Ikke fullt så søtt , kan du si , he he
    Denne mormoren skal straks avgårde for å hente lille Noah som går i første klasse og er syk i dag ! Så blir han her til i morgen...Og i morgen kommer min kjære hjem ♥
    Nydelig vest/tunika under her.
    Du er så flink med alt du gjør !
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med snuppa som er blitt 2 år allerede, tiden går bare fort, noen ganger alt for fort. Ha en fortsatt fin dag Lillian og hils de andre damene ;)klem...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails