Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 6. januar 2011

Er dere med...?

......på hva?
Den store slanke-karusellen vel! Det er ikke måte på hvordan slankeindustrien skal kapre oss til å forsøke det meste for å bli kvitt "juleflesket" og komme i form. Forsider på alle ukeblader lyser mot oss og det er kun ett gjennomgangstema! Helst skal vi ikke gjøre noen anstrengelser selv, bortsett fra å spise piller og pulver - enten GO123 eller 30 days....
Aldri er treningsstudioene så fulle som nå for så å dabbe av utover i februar......

Selvfølgelig er jeg med på karusellen selv, min måte. Rester av småkaker er lagt i frysen og nå er det mûslirundstykker, frukt og grønt på menyen.



 Resultatet ble saftige rundstykker med både mye og god smak! Oppskrift  her.


Været i nord er strålende i disse dager og sola er kommet tilbake. De to små turkammeratene mine og jeg storkoser oss på tur.
Ønsker dere alle en God Ny Start ;)

3 kommentarer:

  1. Åh...nå fikk jeg vann i munnen, så deilige ut!!!

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    De rundstykkene ser jo kjempegode ut !
    Jeg er en av dem som trenger å gå ned i vekt, men jeg må finne en form jeg kan leve greit med !
    Altfor glad i sjokolade !
    Går lange turer og svømmer en gang i uka, dvs....gjorde det før jul...
    Nydelig , ny header forresten :)
    Ha en flott dag .
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Hihi! Nei,...eller jo...kanskje litt. Altså, jeg kjøper ikke alt dette pulver og pillemaset, men målet er å lære seg å følge med litt hva som går inn i munnen, og å spise bare litt mindre av alt (altsåmmindre porsjoner).'er for glad i mat til å ta bort en massemgreier fra menyen, så jeg satser bare på å spise litt mindre av alt i stede;).

    Tror jeg har smakt de rundstykkene på bakeri, og er det de samme, så er de helt hærlige!!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails