Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 24. januar 2011

Utepynt i januar....

Jeg tror vel kanskje jeg burde bytte navn på bloggen min til: "Lillians helg "? Jeg finner skjelden tid til å blogge eller ta bilder i løpet av uken slik at det blir søndag kveld jeg finner frem kamera!
Jeg har lenge hatt hønsenetting liggende og tanken var å lage en kjegle av denne. Dette gjorde jeg i går og fylte kjeglen meg branbar fra juletreet som ikke har kommet lengre enn til brenneplassen i fjæra - det kalles vel gjenbruk.....


Til å varme oss i snø og sludd i går ble det kokt en stor suppekjele og bakt frøhorn, suppen var restene etter en altfor stor pakke pinnekjøtt til jul :


2 kommentarer:

  1. Mmmmm...du har alltid noe godt å by på !
    Både for øyet og for ganen.
    Og her sitter jeg og er skrubbsulten ;)
    Nydelig pynt du har laget.
    Jeg syns du burde prioritere bloggen !!!
    Bare tuller. Blogg når du har tid og lyst ellers er det ikke noe gøy og det skal det være !
    Men det er koselig når du dukker opp :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Stilig kjegle du har laget! Utrolig dekorativt!
    og maten så nydelig ut:-)

    Hilsen en som er skikkelig middagssulten...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails