Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 10. januar 2011

Slanker garnkurven.....

Det har vært en lat, deilig helg med tv-sport, strikketøy og en liten tur eller to.
I går kveld var vi bedt på middag til våre kjære naboer. Vi hadde det utrolig koselig, eventyrlig mat med tilhørende drikke, taler og intimkonsert - noe vi kommer til å huske lenge -  kan man ha en bedre avslutning på en perfekt helg?
Den siste uken har jeg strikket denne kjole/tunika/vesten. På pinner nr. 6 gikk det i turbo-fart! Den hvite pynten var ikke på oppskriften men de som kjenner meg vet at jeg alltid må finne min egen vri, enten det gjelder mat/bakeoppskrifter eller strikking....


2 kommentarer:

  1. Flott vest/tunika. Artig å stikke plagg som ikke tar så lang tid. Jeg er i rekke-opp modus nå føler jeg. Strikker litt og så blir jeg i tvil og rekker opp igjen. Men har bestemt meg for å bare strikke de lange leggvarmerne ferdig så kan jeg begynne på noen korte etterpå. Kjekt å ha flere å velge i ;)klem...

    SvarSlett
  2. Hei mamma :-) Jeg bestiller en sånn tunika, drit lekker :-)
    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails