Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 31. desember 2010

Godt Nytt år ♥ Bom Ano Novo ♥ Tiårs kavalkade ♥ Takk

Tenk det dere - nok en gang - et helt nytt og ubrukt år ligger foran oss! Jippi - så heldige vi er!
Tankene går tilbake til året som er gått, ikke bare et år, men et tiår!
For meg har det skjedd masse dette tiåret - jeg har blitt samboer, flyttet til en ny landsdel, giftet bort min datter, fått en kjekk svigersønn og tre skjønne barnebarn! Blitt hunde-mor til to små hunder, sammen med min kjære har vi bygget hus og sjøhus, kjøpt seilbåt og seilt under fjerne himmelstrøk flere ganger. Jeg har skaffet ny utdannelse, ny jobb med supre kolleger!
Sist - men ikke minst - Takk til dere som følger bloggen min og legger igjen koselige kommentarer - Love U ♥
Nå står det Champis i kjøler (i snø)......

♥ Stemning inne og ute på årets siste dag ♥







Jeg vil gjerne få ønske dere alle et spennende og fantastisk Godt Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Godt nyttår , kjære deg.
    Det var sannelig et innholdsrikt tiår !
    Nå har tolvåringen og jeg akkurat kommet hjem fra nyttårsfeiring og jeg skal krype godt under dyna !!!
    Gleder meg til å følge deg videre i det nye året!
    Nyttårsklem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Så masse nydelige bilder du deler.
    Snø til vinkjølingen var skikkelig stemningsgivende:) Ble litt nysgjerrig på hvor i lofoten du holder til?! Koselig blogg som jeg gleder meg til å komme tilbake til!

    *”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
    ˜”*°•. GODT NYTT ÅR!! *˜”*°•.
    .•°*”˜ .•°*”˜ * * ˜”*°•. ˜”*°•.
    .•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.

    SvarSlett
  3. Koselig var det hos deg og dine :) ( regner med det du som står for pyntinga, hi hi ) Smart og artig med vinkjøleren. Følger deg videre i 2011 , mye fristende og hyggelige bilder . Godt nyttår !!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails