Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 7. desember 2010

Med heklenål og garn..

Det er om å gjøre å ha med litt å henge fingerene i på balkongen om ettermiddagen......
Er det noen som kunne tenke seg disse i julegave tro?
Ellers har jeg funnet flere lekre spanske interioerblader som har gitt meg masse flotte tips og ideer!


Ringene er gardinoppheng og garnet er viscose/bomull - en liten perle og dett var dett!

5 kommentarer:

  1. Ja, gjerne det ;) De var jo kjempenydelige... Du overrasker stadig med noe nytt. Velkommen hjem til masse snø og fint vintervær :) klem

    SvarSlett
  2. Ok, har vært snill i år så du skal ikke se bort ifra at nissen kommer med disse !!!!!

    Klem og God Helg ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige , var de :)
    Jeg har også vært ganske....
    eller faktisk veeeldig snill i år ;)

    Ha en flott adventshelg .
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Så fin julepynt du har laget! Kjempesøt :)

    Ønsker deg en god 3. advent!

    SvarSlett
  5. De var nydelige Lillian :) Du er så flink ;)
    Juleklem fra Roissy, Pippi & Donna

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails