Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 23. desember 2010

Søtt og deilig....

Alle ukeblader og interiørmagasin bugner  i disse dager av spennende, søte og syndige oppskrifter!
Jeg har i år laget litt forskjellig blandt annet for å gi bort som gaver, som her, marsipankonfekt:


Jeg har for første gang laget Sara Bernard og gjett om jeg ble overasket over hvor lett det var - supergode ble de! Det synes vår minste firbente også! Da de sto til avkjøling i minus 4 gr. på trappa ba jeg min kjære holde henne under oppsikt.....men det var ikke så enkelt....


Lille frøken Liza synes det smakte veeeldig godt! Som godt var hadde hun kun forsynt seg av en kake. Hun hadde fått hull på toppen og slikket i seg fyllet! Skal si hun slikket seg i barten og var lang i masken - hadde tydelig fått med seg at hun hadde gjort noe galt, men fristelsen var formidabel! Det måtte jeg vel forstå???


Nå skal jeg pakke inn fristelsene i cellofan med flotte sløyfer og gå på nabobesøk!
Ha en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Nam ! De så gode ut !
    Tenker Liza koste seg , ja ;)
    Jeg har aldri laget det selv, men trodde det var så tidkrevende ?
    Heldige naboene dine. Så snill du er ♥
    Ha en riktig god jul, kjære deg ♥
    Juleklem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. GOD JUL
    Sara Bernard kakene dine ser kjempegode og lekre ut.
    Har prøvd flere oppskrifter men har aldri fått det til.
    Lurer derfor på om du vil dele din oppskrift :)
    Har bakt Biscotti og Bringebær muffins med din oppskrift, som ble knallgode

    Ha ei fortsatt god jul1

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails