Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

lørdag 4. desember 2010

Solkrem og bikini...

Late dager i solen!
Vi lader batterier pa en balkong i Syden i disse dager. Sitter aa hekler julegaver, leser boeker og slukker toersten med Sangria! Tar en tur naa og da, ellers ikke saa stort program...Ikke saa ille egentlig...... Faar akkuret 2 uker hjemme foer jul - akkurat passe skulle jeg tro, det blir ikke mye stress i aar!
Hilser saa mye til alle - KLEM :)

Hotell Mogan Prinsess - Gran Canaria

2 kommentarer:

  1. Nå holdt jeg på å si at jeg ble bittelitt misunnelig her, men velger heller å si at jeg unner (og ønsker) dere en fantastisk ferie! Tror det må planlegges en sånn "rettførjulferie" her og en gang. Så hærlig å være litt oppladet til jul og mørketiden (skal ikke klage da, for vi var en uke på Djerba i høst).

    Så, ha en fortryllende flott ferie og bare nyyyyyt!

    SvarSlett
  2. Det så jo ganske herlig ut, må innrømme det ;)
    Vi har nettopp vært på kirkekonsert med det lokale koret + solister og midt i konserten begynte det å snø.....Skuldrene senker seg av sånt :)
    Nyt ferien videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails