Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 24. desember 2010

♥ God Jul ♥

På vei til jobb i dag var det helt magisk, det hadde kommet 4 cm nysnø i løpet av natten og det var ikke biltrafikk, bortsett fra lille meg da....slik føltes det i hvertfall!? Skal prøve å få en tyvtitt på "Tre nøtter til Askepott" på tv på venteværelset ;) Jeg har sett i kjøleskapet og der står det en aldeles nydelig kake - søte, snille Eva! 
Slutter kl. 12 i dag og da er det rett hjem til mann og hunder for å se "Reisen til julestjernen", fyr på peisen, god mat og drikke...hvem vet, hvis jeg har vært riktig snill i år så kommer kanskje nissen...




Ta godt vare på hverandre alle sammen, ønsker dere en Riktig God Jul!

2 kommentarer:

  1. Så koselig!
    Ønsker deg en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært innom å sett på bloggen din. Fikk jo skikkelig julestemning og lyst til å ta symaskinen frem igjen. Du har fått det riktig så koselig til jul. Ha en riktig god jul videre. klem ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails