Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 12. desember 2010

Trollhassel og krystall

Jeg forsto jo ganske snart etter jeg kom hjem at jeg var helt akterutseil med hensyn til jul i år....
På jobben snakket de kun om gaver, baking og pynting! Ok, denne helgen har jeg også funnet frem både julemusikk og adventstaker! Jeg måtte jukse litt med lysene, for tenk, det var allerede 3. søndag i advent! Gangen har fått fin-stasen på:

Disse trollkvistene har jeg hatt i mange år men det er første gang de henges opp og blir pynter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails