Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 27. desember 2010

Jobber i romjula.....

Jeg har brukt opp hele potten med fri/feriedager så jeg er tilbake på jobb i dag og resten av romjula. Kanskje like greit for jeg begynte å bli litt rastløs i går. Nå er det lunch og jeg sitter med tekoppen og blogger litt. Tok et bilde av noen av julegavene - jeg hadde tydeligvis vært snill i år også - tusen takk alle sammen ;)

4 kommentarer:

  1. Kan skjønne du fikk gaver , du som er så snill :)
    Juletreeet ditt var nyyydelig. Jeg kunne nok ikke hatt det sånn selv ( det røde vettu), men jeg synes det er lekkert !
    Så skjønne hundene deres er !
    Nyt romjula , du , enten du er hjemme eller på jobb !
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Hei og god morgen. Nydelige gaver du fikk. Her er det fritt i hele romjulen og jeg nytter dagene godt. Kan ikke kaste bort 11 dager med fri på vissvas. Et par dager med ekstreme menger av snop, apatisk tvtitting og vannrett posisjon er nok for meg. Slik blir jeg supertrøtt av. Her har jeg begynt å våkne til liv igjen og koser meg med slike ting som jeg ikke fikk gjort i sommer som maling. Å jeg elsker å male. Skulle til å male kjøkkenstolene men i siste sekund så jeg at jeg hadde kjøpt feil maling og dermed må ned etterpå å kjøpe riktig. ja ja sånn går det når man ikke følger med på hva man putter i handlekurven. he he.

    Ha en fin rom jul videre jobb eller ikke jobb.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. God jul, Lillian!! Så fint at nissen har kommet med lekre julegaver til deg også! Absolutt fortjent:)

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  4. Vel overstått julehelg og god romjul ønsker jeg deg og dine! Jeg har også vært en tur på jobb, men nå er det fri helt til neste år he-he :0) Juleklem fra meg

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails