Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 19. desember 2010

Dreaming of a white x-mas....

Jeg slipper å drømme for det er bare å ta en titt ut av vinduet - det er en usedvanlig white x-mas i år!
I dag bare nyter jeg, ingen vasking, ingen baking eller shopping i søndagsåpne butikker! Vi har vært i skogen på "hent-juletre-selv" og nå drikker jeg kaffe og likør, ser på sport på tv og leser julemagasin - kan man ha det bedre?
Kunsten er vel i grunnen å gjøre akkurat det man har lyst til å gjøre og hvem har sagt at vi trenger å vaske og bake så mye. Jeg fikk forresten en god idè med hensyn til en venninnegave i et magasin nå og det må prøves ut med det samme......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails