Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

lørdag 18. desember 2010

Min egen snøengel....

Denne engelen sydde jeg sist jul men har ikke postet bilde av den tidliger! For dere som har lyst til å sy maken så står mønsteret i boken "Julegleder" av Tone M. Stenkløv og Miriam N. Morken.
 Boken er helt utrolig fin og har du den ikke så løp og kjøp!


2 kommentarer:

  1. den var virkelig flott. Denne var faktisk så flott at den skulle ha fått sittet fremme hele vinteren og slettes ikke blitt pakket bort etter jul. Ha en nydelig søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Enig med Prinsesse Elin ;) Jeg begynte på en i fjor , men ble ikke ferdig . Nå finner jeg ikke alle delene , men HADDE jeg blitt ferdig , skulle hun fått sittet på stas hele året :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails