Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 26. desember 2010

Gullklumpen 6 år

Vel overstått - i år også ;)
Freden og roden rår i heimen! Vi koser oss med bok-gaver og strikketøy! Fra stekovnen dufter det ribbe, og jeg bare må ha riskrem i dag også! Været er helt utrolig slik at vi har gått lange turer hver dag - da kan man liksom unne seg litt ekstre med god samvittighet!?

Felix, den lille gullklumpen vår fyller 6 år i dag - er han ikke skjønn:


Lillesøster Liza gratulerer også, hun blir 3 i februar, hun er sjefen over alle sjefer!



2 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med bursdagsbarnet! Louis hilser voff voff!
    Og så ønsker jeg dere ei fortsatt fortryllende fin romjul!

    SvarSlett
  2. Søte vofsen! Utrolig hvor glad man blir i disse firbente ;)

    Juleklem fra meg.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails