Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 3. desember 2008

Den første snø.......

En stol skal få lov til å overvintre ute.
Snøen har allerede lagt seg som et magisk teppe noe som skaper en eventyrlig stemning! Golfstrømmen fører mildt klima nordover. Selv om de fleste tror vi som bor så langt mot nord har det ekstra kaldt er dette ikke tilfelle. Østlandet, hvor jeg kommer fra har langt kaldere vintren enn vi har her! Selv elsker jeg snø...bare jeg slipper å måke :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails