Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 21. desember 2008

Julekjøkken


De røde julegardinene har fått fri i år!
Ettersom jeg ville være sikker på å få en HVIT JUL måtte jeg sørge for det selv - og slik ble det!

Hvis jeg tar bort julekulene kan gardinene henge til langt ut i januar uten at man går lei!
I skrivende stund er det kommet 2 cm snø ute - perfekt - da har jeg fått alt jeg ønsket meg til jul :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails