Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

søndag 7. desember 2008

Tenke nytt....

Jeg skal fornye tekstiler hjemme nå og har lenge gått og tekt på hvilke stil jeg skal velge - jeg bør jo på en naturlig måte få det til å passe inn i hva vi ellers har. Da vi flytet tok vi med på flyttelasset Chesterfieldsalong og mørkbeiset eik seksjon.


I disse Chabby chick - tider faller valget på dette konseptet som jeg synes passer godt til vår livsstil..............

Nå blir min utfordring å finne en balanse - for mye kan for meg bli litt "way too much".

Hjemme skal jo ikke minst min sambo føle seg comfy og jeg ser han ikke helt for meg i hvite kapper og blonder og stæsj men jeg skal forsøke å finne en gyllen middelvei - det må vel være mulig...!?
Disse julekulene fra Lene Bjerre skal jeg pynte til jul med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails