Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

tirsdag 2. desember 2008

*** Velkommen til min nye blogg ***


Velkommen til min NYE blogg!

Egentlig har jeg ikke tid til å jobbe ute, jeg sprudler over av energi og ideène kommer - SOM PERLER PÅ EN SNOR - jeg har altfor dårlig tid til å sette dem ut i livet, døgnet har for få timer.....hm..hva skal jeg gjøre med det?

En idè må være å bruke mindre tid foran TV. Der har jeg muligens funnet årets nyttårsforsett!?

1 kommentar:

  1. Hei hei Lillian!
    Så utrolig nydelig blogg du har, og sååå fint dere har det hjemme!
    Arti å lese og å se...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails