Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 24. desember 2008

*** GOD JUL ***


Sten, Liza, Felix og jeg vil gjerne få ønske alle en riktig GOD JUL! Må dere få noen fredfylte dager med masse tid til herandre! Selv ser jeg frem til late dager med bena på bordet, god mat og drikke, for ikke å glemme masse kaker...mmmmm. Endelig blir det tid til strikketøyet igjen! Litt snø har vi også fått - da kan man ikke ønske seg mer? Jo, det måtte være kunne vært sammen med familien på østlandet, men det er ikke lenge til jeg reiser sørover nå! I mellomtiden -
JEG ER VELDIG GLAD I DERE ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails