Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 9. september 2011

Bakedilla.....

Min andre store hobby og glede er baking ! Uansett hvor sliten jeg er kan jeg sette igang med bakst, det gir meg ny energi! I dag er det ekstra stas, jeg får min nye eleketriske baby i dag. Det har tatt meg (som er en ubestemmelig vekt) 2 år å velge farge!

Denne ostekaken jeg lagde for et par uker siden, det er sessongens siste hagebær - fra naboens hage - som fikk æren av å glede øyne og gane! Med disse bildene ønsker jeg en riktig fin dag og God Helg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails