Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 30. september 2011

Ny kurv til strikketøyet :)

Jeg flexet litt på jobben i dag, en deilig måte å starte fredagen på - ute regnet det, min kjære laget kaffe, tente stearinlys på bordet og vi så litt på Frokost-TV sammen .....
Vi har startet oppussingen på soverommet og jeg skal kose meg med maling i helga!

Forrige helg var jeg på et Bruktmarked og fant denne lille perlen av en aviskurv. Jeg ser for meg at en ivrig guttepjokk har laget den på sløyden en gang? Nytten så selvfølgelig jeg med det samme: Med hvitmaling blir den super til strikketøy: 
♥God Helg♥
 

1 kommentar:

  1. Den var veldig fin:o)
    Jeg har nå prøvd sjokoladene dine i forrige innlegg og de var kjempegode. (Mannen likte de og)
    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails