Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 7. oktober 2011

Høstkjole til lille-snuppa ;)

Det er ikke til å komme forbi - nå strikkes det i ullgarn igjen, det er høst og vi vil ha det lunt og varmt! De siste ukene har vi hatt ruskevær, litt koselig det også, spesielt ettersom jeg fikk bursdagsgaven fra min kjære 1 måned på forskudd - en lekker regnkåpe som blir brukt flittig!

Dette seleskjørtet strikket jeg til lille-snuppa sist vinter men det ble ikke mye brukt, ettersom det ikke var rosa!? Jeg måtte derfor hekle på litt pynt, og vipps, så ble det toppers!


Nå har jeg startet å strikke en tunika til meg selv, ikke beige eller grå denne gangen men i en dus lyngfarge.

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails