Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 17. oktober 2011

Taklampe i New Look!

Ingen blues her selv om det er mandag!
Mandager er supre dager, man er opplagt etter å  ha fått sovet ut i helga, eller jeg da, som ikke er ute og fester og rangler....
I "Perlehuset" er det soverommet som nå nesten er ferdig.
I taket hadde vi en sort lampe med gull som nå har fått ny forkledning. Den er blitt sprayet hvit og jeg har malt sølv der hvor det tidligere var gull. Deretter kjøpte jeg en lysmansjett med prismer - tok av prismene og festet dem med et tynt silkebånd! New look :

2 kommentarer:

  1. Hei:-)
    Så koselig at du la igjen en hilsen på bloggen min:-)
    Taklampen din ble kjempefin. Utrolig hva litt spraymaling kan gjøre,hihi.
    Gratulerer med vel overstått 29årsdag. Kjekt og bli 29 år, har blitt det i flere år jeg nå:-)
    Så fin kjole du har strikket.
    Ha en fin tirsdag
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Hei Lillian.
    Så mange flotte innlegg du har på bloggen din. Det blir fint og delikat hva du enn gjør :)
    Prøv og ta vekk krysset for "forbli pålogget" , evt skift til Google Chrome. Lykke til med videre kommentering.
    Mht serviett på lys. Klart det er en risiko. Pass på at stearinen trekker gjennom servietten og gå aldri ifra lyset brennende.. Jeg brenner mine , altså... KLEM ♥

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails