Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

mandag 10. oktober 2011

Hustrig i Lofoten...

Ja ikke bare i Lofoten men store deler av fjell-Norge denne helgen. Det er et mektig skue her helt nede i sjøkanten. Det kommer ikke helt frem på bildet men det sier litt om stemningen både inne og ute. Det innbyr til inneaktiviteter og vi har sluttført soveromsprosjektet. Vi må dessverre vente ennå en uke på nattbord og kommode, når jeg  helst ville hatt det i går.......

Felix kjedet seg enormt fordi Mor ikke ville gå tur, han satte opp et "det-er-veldig-synd-på-meg-blikk":


Nappstraumen med utsikt mot Leknes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails