Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 14. oktober 2011

Pels og ull.....

Det er tydeligvis tingen for tiden - pels og ull!
Jeg er glad jeg ikke har planrer for uteaktivitet i helgen for her innbys det kun til innekos!
 Bursdagshelg er det også - stas! Det begynte her på jobb i dag, med herlige, praktiske og supersøte gaver og hjemmelagede kort fra verdens søteste kolleger! Jeg hadde med marsipankake og de fortjener egentlig kake HVER fredag!



Strikketøyet som vokser, sakte men sikkert:

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har blir veldig innspirert av alt det fine du strikker.
    Skal strikke tunikaen S7671(veldig herlig garn)
    Syns farven på bilde ditt var fin.
    Hvilken farve nr er det på garnet du strikker tunikaen?

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails