Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 19. oktober 2011

Gammeldags vindushylle på kjøkkenet....

Over dette kjøkkenvinduet hadde jeg en svart oldemorsstang til gardinen, men jeg hadde lenge sett disse fine knektene av smijern man får kjøpt! Jeg synes det ble mere stemningsfult nå, om ikke gammel så med et gammeldags preg:



Jeg trodde jeg hadde så mange bokser, men tydeligvis ingen som passet på hyllen! Denne inneholder sparepengene til Perlemor som skal ut og lufte seg på shopping til Sortland førstkommende helg :)



Kakerformene venter på startskuddet for julebakst!


En fin onsdag til deg, snart er det helg! 

6 kommentarer:

  1. Så fint du har fått det på kjøkkenet. Er imponert over at du har en boks (som du kan åpne når som helst) til sparebøsse. klem

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble!! Dette tror jeg at jeg må kopiere altså <3 Jeg har et vindu på grovkjøkkenet som jeg så gjerne skulle ha gjort litt koseligere og her har jo du løsningen - hurra!! :-D Tusen takk for tips og inspirasjon! Ha en fortsatt nydelig dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Dette var veldig fint, altså !
    Jeg kommer også til å kopiere det over kjøkkenvinduene mine som står nokså tett. Dvs...hvis det er noe plass over, da ;)
    Så bra at tipset mitt virket.
    Herlig tilbakemelding ♥
    Kos deg på shopping. Jeg vil også ha en boks med penger i.....
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint med hylle over kjøkkenvinduet! Ha en fin dag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei og hå, så bra du likte innlegget, og jeg liker ditt!! Så nydelig hylle, og så fint pyntet!! OG gratulerer med lysekrona under, nydelig! Idag er det refleksdagen, så håper du husker å sette brikken på deg selv og andre:-) Klem

    SvarSlett
  6. Så fint det ble, ser super koselig ut hos deg...Veldig flott med litt pynt rundt vinduet...Ha en fin helg!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails