Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

fredag 21. oktober 2011

Drømmen om en gammel kasse....

Jeg har ikke funnet noen gammel kasse, en av grunnene er kanskje at jeg ikke går på loppis eller har familie med gamle låver....derfor har jeg kjøpt meg en "gammel" jukse-kasse.
Denne har jeg stående på kjøkkenet hvor jeg oppbevare magasin, (noen av dem), servietter og stearinlys:


Nå ser det endelig ut som om det slutter å regne, og alt ligger til rette for en tur ut i naturen etter skatter for dekorasjon i helga, kos dere alle sammen...

4 kommentarer:

  1. Jeg har vært inne på samme tanken, men jeg har litt plassproblemer.... Denne kassa var kjempefin, ser akkurat passe gammel og slitt ut, så hvem bryr seg vel om du har juksa litt;) Ha en fin fredag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Denne kassen var kjekk. Jeg er heller ikke den som går på loppis eller har familie med loft eller låve full av gamle ting :o)
    Hvor fikk du tak i den da?
    Tusen takk for kommentar hos meg.
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Var kjempe fin denne kassen her, men jeg kan tipse om at Anemone blomster har gamle eplekasser fra Utne som de selger i butikken sin...kanskje de vil sende til deg?

    SvarSlett
  4. Bente, denne kassen er kjøpt på Bohus, kommer nok til å ha følerne ute etter "Ækt" vare også. Gamle eplekasser hadde jo vært supert!!!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails