Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 8. september 2011

Strikkedilla....

Det er vel ikke noe nytt at jeg har strikkedilla...?
Dette er to av modellene i sommerens produksjon. I disse dager saumfares høstens modeller. Ser etter et mønster på en god og lun kjole/genser som kan brukes både på jobb og ellers. Kanskje jeg skulle være så modig at jeg våget meg på en "farge" denne gang? Det kan være fali det...



Kjolen er strikket i Pt Pandora. (pt Design, Hefte Nr. 104)



Denne lin-tunikaen er like fin til sort bukse/tights som til hvitt. Jeg har jeg strikket to stk. av denne.  Min datter Anette forelsket seg i den og ønsket seg maken - og det fikk hun :) Neste sommer blir det nok til at jeg strikker den i hvitt også. Oppskriften fra DROPS finner du her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=100&d_id=1&lang=no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails