Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

onsdag 14. september 2011

Ny elektrisk baby ♥

I år hadde jeg sommerjobb, Lofoten er et populært feriemål og vi leide ut til tyske, sveitsiske og belgiske turister. Jeg hadde utvask og vasket sengetøy. Pengene fikk jeg i hånda og de ble lagt i en egen boks...og det ble maaange penger etter hvert. Jeg lovet meg selv at jeg skulle bruke dem på luksusting jeg har ønsket meg men ikke riktig hatt samvittighet til å kjøpe :)

Første ting på ønskelisten var en Kitchen Aid - er den ikke vakker, et smykke på benken, og superdeilig å bruke:


Det blir garantert tryllet frem cupcakes med den fine maskinen, men best since 1947, neppe, hi hi ;)


Jeg er helt hekta på GreenGate ♥ og denne søte duken tror jeg er et nytt mønster, den heter i alle fall "Gertrud Beige" - bærre lækker ;)

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med flott Kitchen Aid! Din heldiggris!
    Jeg får vel ta til takke med Kenwooden noen år til...

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails