Hva er perler - de kan være vakre, verdifulle, skjeldne, kostbare, små eller store! Før trodde man perler var engletårer som hadde falt ned... Mine Perler er alle mine kjære, Lofoten og ellers alle små og store ting som opptar meg i hverdagen. VELKOMMEN PÅ BESØK!

torsdag 22. september 2011

Lintøyskap....

Jeg ønsker meg lintøyskap, helst av den gamle gode sorten! Finnes det noe mere sjarmerende enn et gammelt skap med historie, kanskje fra ens egen familie? Et slikt skap har jeg dessverre ikke.

Sitter og ser meg rundt i stuen, er egentlig litt deppa fordi jeg har så ekstremt lite veggplass. Hvor jeg ser er det vinduer, hva gjør jeg....
Løsningen blir å ta en av skapene i veggseksjonen - flytte ut glass og inn med duker og brikker. Får selvfølgelig ikke plass til sengetøy og kjøkkenhåndklær men jeg ble veldig fornøyd allikevell.



Detalj: Den søte merkelappen er til/fra-lappen på julegaven fra min datter Anette sist jul ♥


1 kommentar:

  1. Synes det ble ordentlig koselig, jeg! Som regel står det glass man aldri bruker i sånne skap! Jeg ønsker meg også et sånt gammeldags lintøyskap, for hvem gjør vel ikke det, hehe. I mellomtiden får man tage hvad man haver, ikke sant;) Ha en toppers dag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for alle kommentarer og muligheten til å bli bedre kjent med dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails